• 19-12-2020, 22:10:11
    #19
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ara ara toplu silmeme rağmen bazen yetmiyor mecbur @EftalBulut; patron sağolsun bonkör biraz.
    Keşke benimde ondanim olsa 😂
  • 19-12-2020, 22:12:56
    #20
    Administrator
    OzanBey06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende zamanında mesaj attım cevap gelmedi olumlu olumsuz yönde haklı tabiki okadar insanla ugrasmak zordur ben kırılmadım kendisinden cevap gelmedi diye işi gücü rast gelsin @Coskun; hocamın
    arkadaşlar mesajını görmediğim, görüpte dönemediğim herkesten özür diliyorum, bu konudan dolayı kusura bakmayın. Ben büyük, küçük demeden saygılı olan herkesle konuşmak, yardımcı olmak, tanımadığım insanlar faydalı olmak isteyen bir insanım. Fakat işin doğrusu şu aslında; Mesaj geliyor eğer önemli değil ise o mesaja dönmemem gerekiyor. Eğer dönüş yaparsam aynı kullanıcıdan birkaç yanıt daha gelecek onlarada dönüş yapmam gerekecek ve tamamen çıkmaza girecek diğer önemli özel mesajlar.

    Yapılan iş gerçekten zor binlerce mesaja dönüş yapmak imkansız. Aynı zamanda toplamda 74 kişilik bir ekip var arka planda yönetimin problemleriyle ilgilenmek, onlarla görüşmek, R10'u sürekli geliştirmek için Arge yaparak onları hayata geçirmek felan derken kısaca zor iş.
  • 19-12-2020, 22:16:00
    #21
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar mesajını görmediğim, görüpte dönemediğim herkesten özür diliyorum, bu konudan dolayı kusura bakmayın. Ben büyük, küçük demeden saygılı olan herkesle konuşmak, yardımcı olmak, tanımadığım insanlar faydalı olmak isteyen bir insanım. Fakat işin doğrusu şu aslında; Mesaj geliyor eğer önemli değil ise o mesaja dönmemem gerekiyor. Eğer dönüş yaparsam aynı kullanıcıdan birkaç yanıt daha gelecek onlarada dönüş yapmam gerekecek ve tamamen çıkmaza girecek diğer önemli özel mesajlar.

    Yapılan iş gerçekten zor binlerce mesaja dönüş yapmak imkansız. Aynı zamanda toplamda 74 kişilik bir ekip var arka planda yönetimin problemleriyle ilgilenmek, onlarla görüşmek, R10'u sürekli geliştirmek için Arge yaparak onları hayata geçirmek felan derken kısaca zor iş.
    hocam allah yar ve yardımcınız olsun süper insansınız bireysel tanışmıyoruz hakkınızda cok fazla bilgim yok ama gördügüm kadariyla herkese koşuyorsunuz ben şahsım adına sizden razıyım allah da sizden razı olsun kolay gelsin insanlarla uğraşmak tabiki cok zor hocam.
  • 19-12-2020, 22:17:00
    #22
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ara ara toplu silmeme rağmen bazen yetmiyor mecbur @EftalBulut; patron sağolsun bonkör biraz.
    Allahım yardımcın olsun abi... Allahım yardımcınız olsun
    İstanbul Eyüp’tede bi kardeşiniz var her zaman beklerim servis satış her şey var bizde araç servis ihtiyacınız olursa bile elimden ne gelirse yardımcı olurum (Nissan-Opel-cıtroen-Hyundai satış&servis bayii)
    Hayırlı işler..
    Ekleme;
    Enteresan bi adamsın abi çok alcak gönüllüsün biz abi diyoruz sana sen hep sizli bizli konuşuyorsun koskoca Web’in sahibi özür diliyorum arkadaşlar diyor Allah sana vermeyecekte kime verecek.
  • 19-12-2020, 22:20:13
    #23
    Administrator
    EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahım yardımcın olsun abi... Allahım yardımcınız olsun
    İstanbul Eyüp’tede bi kardeşiniz var her zaman beklerim servis satış her şey var bizde araç servis ihtiyacınız olursa bile elimden ne gelirse yardımcı olurum (Nissan-Opel-cıtroen-Hyundai satış&servis bayii)
    Hayırlı işler..
    Ekleme;
    Enteresan bi adamsın abi çok alcak gönüllüsün biz abi diyoruz sana sen hep sizli bizli konuşuyorsun koskoca Web’in sahibi özür diliyorum arkadaşlar diyor Allah sana vermeyecekte kime verecek.
    her şey gelip geçici
  • 19-12-2020, 22:23:00
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    helal olsun..
  • 19-12-2020, 22:26:18
    #25
    Bu kadar yoğun bir platformda @Coskun; hocam bence yapması gerekeni fazlasıyla yapıyor. Biz sosyal medyada veya sitelerimizde günlük gelen 5-10 mesajı bile cevaplamakta zorlanıyoruz.
  • 19-12-2020, 22:29:32
    #26
    eskiden radmin hiç bu kadar ilgili değildi forumda.
    fakat, coşkun hoca direkt forumla ilgileniyor. ilgili birisi.
    r10'un gelişmesinde en önemli etken bu bana göre.
  • 19-12-2020, 22:32:57
    #27
    Ben nedense ulaşamıyorum.