Coskun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@Coskun Bey'e Teşekkürler!
32
●1.769
- 19-12-2020, 22:12:56Administratorarkadaşlar mesajını görmediğim, görüpte dönemediğim herkesten özür diliyorum, bu konudan dolayı kusura bakmayın. Ben büyük, küçük demeden saygılı olan herkesle konuşmak, yardımcı olmak, tanımadığım insanlar faydalı olmak isteyen bir insanım. Fakat işin doğrusu şu aslında; Mesaj geliyor eğer önemli değil ise o mesaja dönmemem gerekiyor. Eğer dönüş yaparsam aynı kullanıcıdan birkaç yanıt daha gelecek onlarada dönüş yapmam gerekecek ve tamamen çıkmaza girecek diğer önemli özel mesajlar.OzanBey06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılan iş gerçekten zor binlerce mesaja dönüş yapmak imkansız. Aynı zamanda toplamda 74 kişilik bir ekip var arka planda yönetimin problemleriyle ilgilenmek, onlarla görüşmek, R10'u sürekli geliştirmek için Arge yaparak onları hayata geçirmek felan derken kısaca zor iş. - 19-12-2020, 22:16:00hocam allah yar ve yardımcınız olsun süper insansınız bireysel tanışmıyoruz hakkınızda cok fazla bilgim yok ama gördügüm kadariyla herkese koşuyorsunuz ben şahsım adına sizden razıyım allah da sizden razı olsun kolay gelsin insanlarla uğraşmak tabiki cok zor hocam.Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2020, 22:17:00Allahım yardımcın olsun abi... Allahım yardımcınız olsunCoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul Eyüptede bi kardeşiniz var her zaman beklerim servis satış her şey var bizde araç servis ihtiyacınız olursa bile elimden ne gelirse yardımcı olurum (Nissan-Opel-cıtroen-Hyundai satış&servis bayii)
Hayırlı işler..
Ekleme;
Enteresan bi adamsın abi çok alcak gönüllüsün biz abi diyoruz sana sen hep sizli bizli konuşuyorsun koskoca Webin sahibi özür diliyorum arkadaşlar diyor Allah sana vermeyecekte kime verecek. - 19-12-2020, 22:20:13Administratorher şey gelip geçiciEmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle