• 19-12-2020, 22:04:23
    #10
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Bu güzel platformun sahibi olan @Coskun; Bey'e teşekkür etmek istiyorum. Gün içerisinde kendisine binlerce mesaj gelmesine rağmen sorun yaşadığımızda, kendisine ulaşmaya çalıştığımızda kolayca ulaşabiliyoruz ve her üyeye yardımcı olmaya çalışıyor.

    Bugün Coşkun Hocamın çok vaktini aldım, bu sebeple ilgisine teşekkür ediyorum
    @Coskun; cidden mükemmel bir insandır ya
    bu arada platin hayırlı olsun darısı bize
  • 19-12-2020, 22:04:45
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Forum için yaptıkları, üyeler için yaptıkları için ben de teşekkür ederim. Bu arada platin üyeliğiniz hayırlı olsun darısı bize.
  • 19-12-2020, 22:05:04
    #12
    Administrator
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yazdım hala dönüş yapmadı canı sağ olsun
    Şimdi ne yazdınız diye baktım. Mesajınızı görsem de cevap vermeden digerine geçerdim burada herkes eşit herkese adil davranmak zorundayız, iyi forumlar
  • 19-12-2020, 22:07:00
    #13
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi ne yazdınız diye baktım. Mesajınızı görsem de cevap vermeden digerine geçerdim burada herkes eşit herkese adil davranmak zorundayız, iyi forumlar
    Haklısın abi hayırlı geceler
  • 19-12-2020, 22:07:01
    #14
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi ne yazdınız diye baktım. Mesajınızı görsem de cevap vermeden digerine geçerdim burada herkes eşit herkese adil davranmak zorundayız, iyi forumlar
    Abi o kota ney yav 😂😂
  • 19-12-2020, 22:07:25
    #15
    ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coskun; cidden mükemmel bir insandır ya
    bu arada platin hayırlı olsun darısı bize
    HiyonBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum için yaptıkları, üyeler için yaptıkları için ben de teşekkür ederim. Bu arada platin üyeliğiniz hayırlı olsun darısı bize.
    Çok teşekkür ederim, inşallah sizlere de Kurumsal üyelik nasip olur Bol kazançlarınız olsun.
  • 19-12-2020, 22:08:05
    #16
    Administrator
    EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi o kota ney yav 😂😂
    ara ara toplu silmeme rağmen bazen yetmiyor mecbur @EftalBulut; patron sağolsun bonkör biraz.
  • 19-12-2020, 22:08:41
    #17
    bende zamanında mesaj attım cevap gelmedi olumlu olumsuz yönde haklı tabiki okadar insanla ugrasmak zordur ben kırılmadım kendisinden cevap gelmedi diye işi gücü rast gelsin @Coskun; hocamın
  • 19-12-2020, 22:09:11
    #18
    Yardımcı oluyor anında. Kral adamdır