Merhaba
Kod hosting ve tüm ekibine teşekkür ederım. Bu zamana kadar 1.200 TL tutarında odeme sağladım kendılerıne bır kere bıle benı yolda bırakmadılar 04:29’da yazdığım destek talebıne 04:30’da cevap veren nadir firmalardan. Umarım bu yolda hep bu şekilde dürüst ve çözüm odaklı olarak ilerlersiniz.
Kodhostinge Teşekkürüm Var
7
●178
- 01-12-2020, 12:06:24Sizlere keşinlikle katılıyorum. Bütün sitelerim orada en ufak problem yaşadığımda destek taleblerini çok hızlı cevap verip çok hızlı çözüyorlar
- 01-12-2020, 12:11:46her şeyimi onlara emanet ettim... 1 kere sorun yaşamadım şükür müşterisine özen gösteriyorlar bide makinaları çok kaliteli diskleri filan..
- 01-12-2020, 12:11:55Üyeliği durdurulduBende aynı şekilde VDS kullanıyorum gerçekten birçok büyük firmadan daha kaliteli hizmetleri. Uygun fiyatına diyecek bir şey yok zaten. @KodHosting;
- 01-12-2020, 12:16:59Merhabalar,
@LIMITLESS; @EmirhanKaruc; @ismetkerem44; @TARIKGVNC;
Değerli müşterilerimiz;
Bu denli güzel yorumlarınız için sizlere binlerce kez teşekkür etsek az. Beraber uzun yıllar çalışma dileğiyle.. - 01-12-2020, 12:28:46Her zaman bekleriz merak ettiğiniz bir soru olursa eğer ki; cevaplamaktan mutluluk duyarız.Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle