• 31-07-2020, 17:51:44
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba. 👋
    @HostLAB; firmasına sundukları 7/24 destek ve uygun fiyatlı paketlerinden ötürü canıgönülden teşekkür ederim.

    Aslında, onları alâkadar etmeyen bazı sunucu sorunlarımda dâhi benimle anında ilgilendiler ve hiçbir sorunumu çözümsüz bırakmadılar.

    Umarım hiç kapanmaz dediğim ve gözüm kapalı tüm çalışanlarına güvendiğim bir firmadır.
    Kendilerine tekrar tekrar teşekkür ediyorum!
  • 31-07-2020, 17:52:40
    #2
    Sen mutlu oldugun icin bende tsk ediyorum onlara 👏
  • 31-07-2020, 17:53:40
    #3
    Gerçekten işini iyi ve düzgün yapan sayılı firmalardan biri,ben de 2 yıldır bayii hosting hizmeti alıyorum ve memnunum.Gerek destek sistemleri gerekse servis konusunda bir problem yaşamadım.
  • 31-07-2020, 17:54:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aydın Beydir o kendisi gerçekten çok kaliteli bir insandır. Hosting firmasında insana rastladım sevinci yaşamanıza sebep olur Fakat gerisi hakkında aynı şeyi söyleyemeyeceğim
  • 31-07-2020, 17:58:03
    #5
    Yardımcı oluyorlar saolsunlar
  • 31-07-2020, 17:58:46
    #6
    TurkDebrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen mutlu oldugun icin bende tsk ediyorum onlara 👏
    Düşünceli davranışınız için bende size teşekkür ederim.
    adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten işini iyi ve düzgün yapan sayılı firmalardan biri,ben de 2 yıldır bayii hosting hizmeti alıyorum ve memnunum.Gerek destek sistemleri gerekse servis konusunda bir problem yaşamadım.
    Kesinlikle çok iyi bir firma, keşke SEO üzerine biraz daha yoğunlaşsalar. Açıkçası, kendilerine Google üzerinden sunucu araştırması yaparak rastlamak güç. Keşke daha üst sıralarda yer alsalar.
    Ulkecell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aydın Beydir o kendisi gerçekten çok kaliteli bir insandır. Hosting firmasında insana rastladım sevinci yaşamanıza sebep olur Fakat gerisi hakkında aynı şeyi söyleyemeyeceğim
    Kesinlikle haklısınız, sorularım olduğunda bir robotun geçiştirici yanıtları gibi yanıtlar vermek yerine çözüm odaklı, güzel yanıtlar veriyorlar.
  • 31-07-2020, 18:10:37
    #7
    Merhaba,

    Güzel ve nazik yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederiz. Ekibimizin her bir üyesi sizler gibi değerli insanlarla çalışmaktan büyük mutluluk duyuyor. Nice bayramlarda beraber olmak dileğiyle; mutlu, sağlıklı ve huzurlu günler geçirmenizi temenni ederiz.

    Saygılarımızla,
    HostLAB
  • 31-07-2020, 18:18:01
    #8
    Çok iyi firma ama hosting ve reseller hosting de kullandıkları koruma iyi değil.
  • 31-07-2020, 22:58:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    HostLAB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Güzel ve nazik yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederiz. Ekibimizin her bir üyesi sizler gibi değerli insanlarla çalışmaktan büyük mutluluk duyuyor. Nice bayramlarda beraber olmak dileğiyle; mutlu, sağlıklı ve huzurlu günler geçirmenizi temenni ederiz.

    Saygılarımızla,
    HostLAB
    Arkadaşlar yanlış anlamasın onlar da iyiler ama hostlab da herkes bir yana Aydın Bey bir yanadır. Kendini yetiştiren insan her yerde fark ediliyor. Hizmet aldığımız başka bir firmada da Aydın Bey gibi bir personel arkadaş var bu konu çok şanslı hissediyorum kendimi. Sorun script de bizde değil mesajları görmek yerine sorunu araştırıp çözüm bulunması ki bu çok önemlidir, büyük değer katıyor.