Sen mutlu oldugun icin bende tsk ediyorum onlara 👏
Düşünceli davranışınız için bende size teşekkür ederim.
Gerçekten işini iyi ve düzgün yapan sayılı firmalardan biri,ben de 2 yıldır bayii hosting hizmeti alıyorum ve memnunum.Gerek destek sistemleri gerekse servis konusunda bir problem yaşamadım.
Kesinlikle çok iyi bir firma, keşke SEO üzerine biraz daha yoğunlaşsalar. Açıkçası, kendilerine Google üzerinden sunucu araştırması yaparak rastlamak güç. Keşke daha üst sıralarda yer alsalar.
Aydın Beydir o kendisi gerçekten çok kaliteli bir insandır. Hosting firmasında insana rastladım sevinci yaşamanıza sebep olur

Fakat gerisi hakkında aynı şeyi söyleyemeyeceğim
Kesinlikle haklısınız, sorularım olduğunda bir robotun geçiştirici yanıtları gibi yanıtlar vermek yerine çözüm odaklı, güzel yanıtlar veriyorlar.