• 27-07-2020, 23:46:10
    #10
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yöncü çalışanısın da buraya reklam için kayıt olmuşsun gibi geldi.
    Niye burada beğenmediğiniz firmalar övülünce reklam mı yapılmış olunuyor?
  • 27-07-2020, 23:46:55
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yöncü çalışanısın da buraya reklam için kayıt olmuşsun gibi geldi.
    bu adamlar çoğu firmadan yokken vardı dostum bi araştır istersen 2017 den beri bu adamlardan hizmet aldım
  • 27-07-2020, 23:47:00
    #12
    Dermax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu kendilerine sordum @yoncu; ye " 2 yıl önce ana sayfa tasarımı için template hazırladık, fakat çok fazla alt sayfa ve entegrasyon işlemleri oldugundan yazılım tarafında fırsat bulamıyoruz. bu nedenle bir süre daha mevcut tasarımla devam edeceğiz, fakat ilk fırsatta bu işlemi yapacağız. Önceliklerimiz arasındadır. Sizde de uygun tasarım var ise görüntüsünü arge@yoncu.com gönderirseniz incelenerek gerek olur ise sizle iletişime geçilir.

    Saygılarımla."


    kendi yaptığım bir tasarım var şuan onun üzerinde konuşuyorum onlara ileteceğim fakat en stabil düzgün çalışan sistem yoncunundür özel yazılım birden değiştirmek kolay olmaz !
    Rica etsem benim adıma onlara koskocaman bir "T A M A M" yazar mısın?
  • 27-07-2020, 23:49:16
    #13
    Dermax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu adamlar çoğu firmadan yokken vardı dostum bi araştır istersen 2017 den beri bu adamlardan hizmet aldım
    Sorun da bu zaten. Bu kadar eski olup da neden kendini geliştirmez, arayüzü değiştireyim de daha iyi hizmet sunayım diye neden uğraşmaz bir firma? Bu arada benim oraya üyelik tarihim 2012. Neyin ne olduğunu biliyoruz.
  • 27-07-2020, 23:50:59
    #14
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yöncü çalışanısın da buraya reklam için kayıt olmuşsun gibi geldi.
    Muhtelemen görünen köy kılavuz istemiyor...
  • 27-07-2020, 23:52:22
    #15
    Bir dükkanın vitrini insanın tüm kararını belirler. 2000'den kalma berbat tasarımı görmem ile çıkmam bir olmuştu. Konu sayesinde bakayım dedim hala aynı, çok yazık ediyorlar kendilerine.
  • 27-07-2020, 23:56:24
    #16
    Vay anam, vay babam.

    Bir firma övdük diye o firmanın çalışanı çıktık ne garip.

    Her neyse dostlar, konuyu uzatmayacağım.

    Teşekkürümü ettim, ben kaçar iyi geceler.
  • 27-07-2020, 23:59:33
    #17
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun da bu zaten. Bu kadar eski olup da neden kendini geliştirmez, arayüzü değiştireyim de daha iyi hizmet sunayım diye neden uğraşmaz bir firma? Bu arada benim oraya üyelik tarihim 2012. Neyin ne olduğunu biliyoruz.
    Tasarım satın almıyorsunuz hizmet satın alıyorsunuz. Bunu da göz önünde bulundurmanız lazım.

    Bu adamların tasarımı çok mu güzel. Ama kaliteli iş yapıyorlar.


    DGN in tasarımı çok mu iyi.
    Yani tasarım ile verilen hizmete bir ömür ya da kalite biçemezsiniz. Ben ne tasarımlar gördüm verdiği hizmet 5 para etmez bedavaya verseler kullanmam vaktimze yazık.
  • 28-07-2020, 01:13:23
    #18
    Yıllar önce ilk domainim de, ilk sunucum da bu firmadandı. Yardımcı oldular ama sunucuyu kullanamam benim beceriksizliğimdi. Bu da benden bir @yoncu;'ye teşekkür olsun.

    İyi forumlar dilerim.