Sorun da bu zaten. Bu kadar eski olup da neden kendini geliştirmez, arayüzü değiştireyim de daha iyi hizmet sunayım diye neden uğraşmaz bir firma? Bu arada benim oraya üyelik tarihim 2012. Neyin ne olduğunu biliyoruz.
Tasarım satın almıyorsunuz hizmet satın alıyorsunuz. Bunu da göz önünde bulundurmanız lazım.
Bu adamların tasarımı çok mu güzel. Ama kaliteli iş yapıyorlar.
DGN in tasarımı çok mu iyi.
Yani tasarım ile verilen hizmete bir ömür ya da kalite biçemezsiniz. Ben ne tasarımlar gördüm verdiği hizmet 5 para etmez bedavaya verseler kullanmam vaktimze yazık.