• 23-05-2020, 03:17:15
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Keşke ben de her 1000 mesaj attığımda konu açsaydım
  • 23-05-2020, 03:18:55
    #11
    Yıllardır burdayım daha 1000 olmadı maşallah
  • 23-05-2020, 03:21:01
    #12
    Şimdiden 2bin 3bin 4bin 5bin 6bin 7bin 8bin 9bin mesajlarınız kutlu olsun. 10binde ölmez sağ olursam, o zamana yakın kutlarım
    • yalinyalniz
    yalinyalniz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-05-2020, 03:26:05
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her 1.000 veya katlarında böyle konu mu açacaksınız?
    diss geliyor
  • 23-05-2020, 03:36:31
    #14
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diss geliyor
    Kuyruk acısı hocam, Allah ıslah etsin arkadaşı.
    Siz nasılsınız, iyisinizdir inşallah.
  • 23-05-2020, 03:42:43
    #15
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuyruk acısı hocam, Allah ıslah etsin arkadaşı.
    Siz nasılsınız, iyisinizdir inşallah.
    Kuyruk acısı ile ne alakası var?
    Konu açmışsın veya açmamışsın banane hocam. Fakat burada ticaret yapan kişilerin konularını daha alt sıralara atıyorsunuz. Tabi siz forumu sosyal ağ amaçlı kullandığınız için dediğime hak vermeyebilirsiniz.

    Sonra da "burası teşekkür etme kategorisi konu açmamanda sakınca yok" gibi cümle kuracaksınız tahmin edebiliyorum. Fakat şuan açtığınız konu 1000 tane mesaj atmanızı tebrik ediyosunuz. X bir markadan ürün alıp memnun olsanız yine böyle yorum yapamayacağım. Fakat siz resmen burayı sosyal ağ amaçlı kullanıyosunuz.
  • 23-05-2020, 03:55:33
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuyruk acısı ile ne alakası var?
    Konu açmışsın veya açmamışsın banane hocam. Fakat burada ticaret yapan kişilerin konularını daha alt sıralara atıyorsunuz. Tabi siz forumu sosyal ağ amaçlı kullandığınız için dediğime hak vermeyebilirsiniz.

    Sonra da "burası teşekkür etme kategorisi konu açmamanda sakınca yok" gibi cümle kuracaksınız tahmin edebiliyorum. Fakat şuan açtığınız konu 1000 tane mesaj atmanızı tebrik ediyosunuz. X bir markadan ürün alıp memnun olsanız yine böyle yorum yapamayacağım. Fakat siz resmen burayı sosyal ağ amaçlı kullanıyosunuz.
    Burası bir forum, ticaret yapıldığı kadar içerik de girilir. Konularıma ve mesajlarıma baktığınız zaman zaten çoğunun ticari veya insanlara yardım edici nitelikte olduğunu göreceksiniz. Bu konuyu yazdım diye kıyamet kopmuyor, korkmayın. Benim kaç tane satış konuma aynısı oldu, sesimi çıkarmadım.

    Daha da uzamasın, tatsızlıkla bitmesin. İyi günler.
  • 23-05-2020, 08:05:04
    #17
    Durmak yok, devam
  • 23-05-2020, 10:19:12
    #18
    4.5 yıl oldu ben daha yeni yeni 1k mesaj sayım olmuştur. boşuna dememişler azimle çalişan duvari deler diye