Kuyruk acısı hocam, Allah ıslah etsin arkadaşı.
Siz nasılsınız, iyisinizdir inşallah.
Kuyruk acısı ile ne alakası var?
Konu açmışsın veya açmamışsın banane hocam. Fakat burada ticaret yapan kişilerin konularını daha alt sıralara atıyorsunuz. Tabi siz forumu sosyal ağ amaçlı kullandığınız için dediğime hak vermeyebilirsiniz.
Sonra da "burası teşekkür etme kategorisi konu açmamanda sakınca yok" gibi cümle kuracaksınız tahmin edebiliyorum. Fakat şuan açtığınız konu 1000 tane mesaj atmanızı tebrik ediyosunuz. X bir markadan ürün alıp memnun olsanız yine böyle yorum yapamayacağım. Fakat siz resmen burayı sosyal ağ amaçlı kullanıyosunuz.