Merhabalar,
2-3 Gün önce @akaderkin; hocam ile tanıştık.Kendisi Redoya'nın yönetim ekibinden, Redoyayı ilk gördüğümde fiyatları ve +2 Core kampanyaları çok hoşuma gitmişti.Bende hemen sipariş vermeye karar verdim.Siparişimden hemen sonra benim yanlış anlamam sebebiyle biraz tartışmalarımız oldu.Fakat olgun insanların yaptığı gibi Akad Bey ile nazikçe konuşarak çözüme ulaşabildik.Sunucularına gelirsek 2 GB VDS alımı yaptım.4-5 GB bir sunucuymuş gibi performans veriyor.Hiç kasma,donma veya takılma gibi bir sorun yaşamadım.Daha nice ürünler sipariş etmeyi planlıyorum.
Teşekkürler R E D O Y A
Redoya.Net - Teşekkürler
5
●512
- 08-02-2020, 03:58:31Aynı fikirdeyim hocam gerçekten çok iyi keşke daha önceden tanışsaydık diye düşünüyorumSpec1299 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2020, 04:18:39Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleUtanıyorum, yapmayın şöyle şeyler. (:Spec1299 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2020, 04:21:09