• 08-02-2020, 03:02:05
    #1
    Merhabalar,

    2-3 Gün önce @akaderkin; hocam ile tanıştık.Kendisi Redoya'nın yönetim ekibinden, Redoyayı ilk gördüğümde fiyatları ve +2 Core kampanyaları çok hoşuma gitmişti.Bende hemen sipariş vermeye karar verdim.Siparişimden hemen sonra benim yanlış anlamam sebebiyle biraz tartışmalarımız oldu.Fakat olgun insanların yaptığı gibi Akad Bey ile nazikçe konuşarak çözüme ulaşabildik.Sunucularına gelirsek 2 GB VDS alımı yaptım.4-5 GB bir sunucuymuş gibi performans veriyor.Hiç kasma,donma veya takılma gibi bir sorun yaşamadım.Daha nice ürünler sipariş etmeyi planlıyorum.

    Teşekkürler R E D O Y A
  • 08-02-2020, 03:58:00
    #2
    arkadaşdan 1 sunucuda ben aldım epey memnunum gerçekten taş gibi diyebilirim
  • 08-02-2020, 03:58:31
    #3
    Spec1299 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşdan 1 sunucuda ben aldım epey memnunum gerçekten taş gibi diyebilirim
    Aynı fikirdeyim hocam gerçekten çok iyi keşke daha önceden tanışsaydık diye düşünüyorum
  • 08-02-2020, 04:18:39
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı fikirdeyim hocam gerçekten çok iyi keşke daha önceden tanışsaydık diye düşünüyorum
    Spec1299 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşdan 1 sunucuda ben aldım epey memnunum gerçekten taş gibi diyebilirim
    Utanıyorum, yapmayın şöyle şeyler. (:
  • 08-02-2020, 04:21:09
    #5
    akaderkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Utanıyorum, yapmayın şöyle şeyler. (:
    Şımartılmayı hakediyorsunuz
  • 08-02-2020, 04:25:25
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şımartılmayı hakediyorsunuz
    Teşekkürler,