Merhabalar,

2-3 Gün önce @akaderkin; hocam ile tanıştık.Kendisi Redoya'nın yönetim ekibinden, Redoyayı ilk gördüğümde fiyatları ve +2 Core kampanyaları çok hoşuma gitmişti.Bende hemen sipariş vermeye karar verdim.Siparişimden hemen sonra benim yanlış anlamam sebebiyle biraz tartışmalarımız oldu.Fakat olgun insanların yaptığı gibi Akad Bey ile nazikçe konuşarak çözüme ulaşabildik.Sunucularına gelirsek 2 GB VDS alımı yaptım.4-5 GB bir sunucuymuş gibi performans veriyor.Hiç kasma,donma veya takılma gibi bir sorun yaşamadım.Daha nice ürünler sipariş etmeyi planlıyorum.

Teşekkürler R E D O Y A