• 23-01-2020, 00:04:26
    #1



    Her ne kadar foruma üye olduğum süreç çok uzun sayılmasa da R10.NET'in bana kattığı çok şey var.
  • 23-01-2020, 00:05:12
    #2
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam 🙃
  • 23-01-2020, 00:05:55
    #3
    Nice senelere.
  • 23-01-2020, 00:06:35
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doğum gününüz kutlu olsun
  • 23-01-2020, 00:06:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Nice Seneler.
  • 23-01-2020, 00:07:10
    #6
    Nice mutlu yaşlar dilerim Burak.
  • 23-01-2020, 00:07:14
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Her ne kadar foruma üye olduğum süreç çok uzun sayılmasa da R10.NET'in bana kattığı çok şey var.
    evet r10 çok nazik doğum gününüz kutlu olsun
  • 23-01-2020, 00:07:33
    #8
    Nice yaşlara.
  • 23-01-2020, 00:08:48
    #9
    Nice senelere