burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



Her ne kadar foruma üye olduğum süreç çok uzun sayılmasa da R10.NET'in bana kattığı çok şey var.
evet r10 çok nazik doğum gününüz kutlu olsun