Konu
Teşekkürler R10!
23-01-2020, 00:07:14
#7
ipsiz41
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
burakmehel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her ne kadar foruma üye olduğum süreç çok uzun sayılmasa da
R10.NET
'in bana kattığı çok şey var.
evet r10 çok nazik doğum gününüz kutlu olsun