• 30-12-2019, 22:06:52
    #1
    @MertcanKolatan; arkadaşımızla ufak bir grafik tasarım işimiz vardı. Kendisine ödemeyi geçtim tasarım çalışmasını .gif formatında teslim aldım. Daha sonra ilerleyen günlerde bunun üzerine bir revize işimiz olabileceğini belirttim tamam hallederim hocam dedi. Bugün kendisine yazdım, hocam böyle böyle söz vermiştiniz diye.

    Bi 10-15 dakika PSD'sini aradı ancak bulamadı kaydetmemiş. İnsanlık halidir, bana da PSD olarak teslimat yapmamıştı, ben istemedim.

    Sırf verdiği sözün arkasında durabilmek için oturup tasarımı baştan yaptı.

    Mesela şunu diyebilirdi ki;
    "Hocam söz vermiştim ama PSD'yi bulamadım, kusura bakmayın".

    Ama böyle demedi. Ya da ek ücret isteyebilirdi sonuçta verilen bir emek var. Ödemeyi yapardım.

    Böyle dürüst, ahlaklı insanları görmek çok hoşuma gidiyor. Konu açarak teşekkür etmek istedim.

    Daha önce @Bakgidio; abime önermiştim, kendisiyle çalışmasını sağlamıştım. Yine grafiksel bir işlem olduğunda kesinlikle tavsiye edeceğim.

    Teşekkürler!
  • 30-12-2019, 22:08:22
    #2
    Administrator
    bende kendisini bu davranışından dolayı tebrik ediyorum. Böyle konuları görmek güzel hep şikayet konuları görmeyelim.
  • 30-12-2019, 22:10:55
    #3
    Kendisi guzel isler yapiyor.ellerine saglik
  • 30-12-2019, 22:10:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir davranış tebrikler.
  • 30-12-2019, 22:11:44
    #5
    Ticaret ahlakı olan üyeler baş tacıdır her zaman 👍
  • 30-12-2019, 22:13:44
    #6
    Aslinda normali olmasi gereken de bu ama o kadar kotu insan goruyoruz ki bu normal davranisi dogaustu bir davranismis gibi gormeye basladik malesef .

    Arkadasa "normal" kalabildigi icin tebrik etmek gerek
  • 30-12-2019, 22:14:30
    #7
    Helal olsun valla
  • 30-12-2019, 22:16:26
    #8
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @MertcanKolatan; arkadaşımızla ufak bir grafik tasarım işimiz vardı. Kendisine ödemeyi geçtim tasarım çalışmasını .gif formatında teslim aldım. Daha sonra ilerleyen günlerde bunun üzerine bir revize işimiz olabileceğini belirttim tamam hallederim hocam dedi. Bugün kendisine yazdım, hocam böyle böyle söz vermiştiniz diye.

    Bi 10-15 dakika PSD'sini aradı ancak bulamadı kaydetmemiş. İnsanlık halidir, bana da PSD olarak teslimat yapmamıştı, ben istemedim.

    Sırf verdiği sözün arkasında durabilmek için oturup tasarımı baştan yaptı.

    Mesela şunu diyebilirdi ki;
    "Hocam söz vermiştim ama PSD'yi bulamadım, kusura bakmayın".

    Ama böyle demedi. Ya da ek ücret isteyebilirdi sonuçta verilen bir emek var. Ödemeyi yapardım.

    Böyle dürüst, ahlaklı insanları görmek çok hoşuma gidiyor. Konu açarak teşekkür etmek istedim.

    Daha önce @Bakgidio; abime önermiştim, kendisiyle çalışmasını sağlamıştım. Yine grafiksel bir işlem olduğunda kesinlikle tavsiye edeceğim.

    Teşekkürler!
    Böyle bir konu için çok teşekkür ederim. Çok mutlu olduğumu ve şu günlerde mutlu ve motive olduğumu söyleyebilirim. İşimi severek yaptığım için . müşterilerimi hep mutlu göndermeyi hedefledim. ve başardığımı da inanıyorum. Benim için söz namustur. işten çok müşteri memnuniyeti her şeyden önemlidir. tekrardan teşekkür ederim.
  • 30-12-2019, 22:24:37
    #9
    kendisiyle defalarca çalıştım, grafik konusunda her zaman ilk tercihimdir.