@MertcanKolatan; arkadaşımızla ufak bir grafik tasarım işimiz vardı. Kendisine ödemeyi geçtim tasarım çalışmasını .gif formatında teslim aldım. Daha sonra ilerleyen günlerde bunun üzerine bir revize işimiz olabileceğini belirttim tamam hallederim hocam dedi. Bugün kendisine yazdım, hocam böyle böyle söz vermiştiniz diye.
Bi 10-15 dakika PSD'sini aradı ancak bulamadı kaydetmemiş. İnsanlık halidir, bana da PSD olarak teslimat yapmamıştı, ben istemedim.
Sırf verdiği sözün arkasında durabilmek için oturup tasarımı baştan yaptı.
Mesela şunu diyebilirdi ki;
"Hocam söz vermiştim ama PSD'yi bulamadım, kusura bakmayın".
Ama böyle demedi. Ya da ek ücret isteyebilirdi sonuçta verilen bir emek var. Ödemeyi yapardım.
Böyle dürüst, ahlaklı insanları görmek çok hoşuma gidiyor. Konu açarak teşekkür etmek istedim.
Daha önce
@Bakgidio; abime önermiştim, kendisiyle çalışmasını sağlamıştım. Yine grafiksel bir işlem olduğunda kesinlikle tavsiye edeceğim.
Teşekkürler!