Teşekkürüm var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Teşekkürüm var
1
●
196
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
Teşekkürüm var
23-12-2019, 19:51:32
#1
Misafir
@
sambaras90
; Gönderdiğim metni gayet güzel bir şekilde seslendirdi, yardımcı oldu ve teslim etti. Sorun çıkmadı. Teşekkür ediyorum.
sambaras90
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
23-12-2019, 20:05:33
#2
sambaras90
Ben teşekkür ederim hocam, her zaman.
Çekilişten hediye de çıksa, normal hizmet de satın alsanız, özenle ve özveriyle çalışmanız iletilecektir.
Açtığınız bu konuyla beni de mutlu ettiniz. İyi akşamlar dilerim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler