Konu
Teşekkürüm var
23-12-2019, 20:05:33
#2
sambaras90
Ben teşekkür ederim hocam, her zaman.
Çekilişten hediye de çıksa, normal hizmet de satın alsanız, özenle ve özveriyle çalışmanız iletilecektir.
Açtığınız bu konuyla beni de mutlu ettiniz. İyi akşamlar dilerim.