Merhabalar,
Geçenlerde firma ismini kötülemeye çalışan arkadaşı gördükten sonra bizde daha önce aldığımız hizmet hakkında konu açmak istedik.
Kendileri her sorumuzda yardımcı olmuşlardır.
Bu işte çok sağlam bir firmadır ve hiç bir zaman bize bir sorun yaşatmamıştır.
Teşekkürler reg.com.tr, @Gri;
İyi Çalışmalar.
REG.com.tr Teşekkürüm Var
1
●317
- 09-11-2019, 12:08:24Merhaba @MajerWeb; ,
Bahsi geçen şikayet konusu, kullanıcı kaynaklı olup şu anda forumdan kaldırılmıştır.
Kullanıcının hatalı verdiği sipariş nedeniyle talep ettiği ücret iadesinin, şikayet konusu açılmadan 5 gün önce gerçekleştirildiği bilgisi, kullanıcının bankası tarafından da kendisine iletilmiştir.
Memnuniyetinizi dile getiren değerli yorumlarınız ve reg.com.tr'yi kullandığınız için biz teşekkür eder, iyi çalışmalar dileriz.