Merhabalar,

Geçenlerde firma ismini kötülemeye çalışan arkadaşı gördükten sonra bizde daha önce aldığımız hizmet hakkında konu açmak istedik.

Kendileri her sorumuzda yardımcı olmuşlardır.

Bu işte çok sağlam bir firmadır ve hiç bir zaman bize bir sorun yaşatmamıştır.

Teşekkürler reg.com.tr, @Gri;

İyi Çalışmalar.