Çok nazik hareket için teşekkürlerimi konuda sunmak istedim . Böyle güzel insanların olması çok güzel ve iç ısıtıcı birşey.TEŞEKKÜRLER @Internetabi;
4
●421
Çok nazik hareket için teşekkürlerimi konuda sunmak istedim . Böyle güzel insanların olması çok güzel ve iç ısıtıcı birşey.