@Internetabi; benden haftalar öncesinden domain satın almıştı lakin ben Askerde olduğum için haftalarca domainini transfer edemedim kendisi konumdan askerde olduğumu görüp hiç ses seda etmemiş Çok nazik hareket için teşekkürlerimi konuda sunmak istedim . Böyle güzel insanların olması çok güzel ve iç ısıtıcı birşey.

TEŞEKKÜRLER @Internetabi;