• 11-03-2019, 00:02:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Herşeyi sana yazdım, Her şeye seni yazdım yazısını her görüdüğümde mutlu oluyorum. Beni mutlu ettiğin için teşekkür ederim R10 Ben de herşeyi sana yazıyor, herşeyi sen de arıyorum
  • 11-03-2019, 00:04:01
    #2
    Herşeyi sana yazdım, Her şeye seni yazdım Sevgililer günü dahil
  • 11-03-2019, 00:07:48
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Senin bu konunda beni mutlu etti Şaka bir yandan mutlu olmak her insana yakışır. Bende sana teşekkür ederim bu kadar pozitif duygularla yazdığın için
  • 11-03-2019, 00:09:52
    #4
    Doğum günü mesajında çok mutlu olmuştum ben güzel düşünülmüş incelikler bu tarz çalışmalar.
  • 11-03-2019, 00:11:10
    #5
    Platin üye
    R10 daki ufak böceğin sevgi dolu sözleri
  • 11-03-2019, 00:18:18
    #6
    PREMIUM SEO
    Bi de bir ömür boyu mutlu olsak iyi olacakta nerde..
  • 11-03-2019, 00:20:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    @BigSEO; Bir ömür boyu biraz zor fakat insanın mutlu olmaya çok ihtiyacı var, 1 haftadır psikolojim bozuktu bir an mutlu oldum
  • 11-03-2019, 00:34:46
    #8
    Biraz önce benimde doğum günü mesajım çıktı ilk kutlayan r10 oldu gerçekten bende mutlu oldum arkadaşın dediği kadar var...
  • 11-03-2019, 00:40:57
    #9
    newton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz önce benimde doğum günü mesajım çıktı ilk kutlayan r10 oldu gerçekten bende mutlu oldum arkadaşın dediği kadar var...
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam