R10.net'e Teşekkürüm Var. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.net'e Teşekkürüm Var.
8
●
374
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
R10.net'e Teşekkürüm Var.
11-03-2019, 00:02:19
#1
akkus71
Üyeliği durduruldu
Herşeyi sana yazdım, Her şeye seni yazdım
yazısını her görüdüğümde mutlu oluyorum. Beni mutlu ettiğin için teşekkür ederim R10
Ben de herşeyi sana yazıyor, herşeyi sen de arıyorum
11-03-2019, 00:04:01
#2
DestHere
Herşeyi sana yazdım, Her şeye seni yazdım
Sevgililer günü dahil
11-03-2019, 00:07:48
#3
Lavia
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Senin bu konunda beni mutlu etti
Şaka bir yandan mutlu olmak her insana yakışır. Bende sana teşekkür ederim bu kadar pozitif duygularla yazdığın için
11-03-2019, 00:09:52
#4
MuhammetDemirel
Doğum günü mesajında çok mutlu olmuştum ben güzel düşünülmüş incelikler bu tarz çalışmalar.
11-03-2019, 00:11:10
#5
MertBirden
Platin üye
R10 daki ufak böceğin sevgi dolu sözleri
11-03-2019, 00:18:18
#6
BigSEO
PREMIUM SEO
Bi de bir ömür boyu mutlu olsak iyi olacakta nerde..
11-03-2019, 00:20:43
#7
akkus71
Üyeliği durduruldu
@
BigSEO
; Bir ömür boyu biraz zor fakat insanın mutlu olmaya çok ihtiyacı var, 1 haftadır psikolojim bozuktu bir an mutlu oldum
11-03-2019, 00:34:46
#8
newton
Biraz önce benimde doğum günü mesajım çıktı ilk kutlayan r10 oldu gerçekten bende mutlu oldum arkadaşın dediği kadar var...
11-03-2019, 00:40:57
#9
ouzkilic
newton adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biraz önce benimde doğum günü mesajım çıktı ilk kutlayan r10 oldu gerçekten bende mutlu oldum arkadaşın dediği kadar var...
Doğum gününüz kutlu olsun hocam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler