Konu
R10.net'e Teşekkürüm Var.
11-03-2019, 00:40:57
#9
ouzkilic
newton adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biraz önce benimde doğum günü mesajım çıktı ilk kutlayan r10 oldu gerçekten bende mutlu oldum arkadaşın dediği kadar var...
Doğum gününüz kutlu olsun hocam