newton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz önce benimde doğum günü mesajım çıktı ilk kutlayan r10 oldu gerçekten bende mutlu oldum arkadaşın dediği kadar var...
Doğum gününüz kutlu olsun hocam