Merhabalar, eTiKeT çok teşekkür ediyorum.
Dün kendisinden 2 arkadaş lisanslı tema aldık. Temayı aldığımızdan itibaren bir an dahi desteğini esirgemedi ve muhteşem çözüm odaklı işler yapıyor diyebilirim.
Resim upload yapabilir misiniz ücretli diye sorduğumda bana gerek olmadığını ve xenforo'da yer aldığını söylemişti. Paradan ziyade gerçekten desteğe önem veren birisi ve şu kadar söyleyebilirim ki; emeğinin karşılığını sonuna kadar hak ediyor. Teşekkürler @eTiKeT;
eTiKeT Teşekkür Ediyorum
4
●386
- 05-03-2019, 17:01:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Vay be üstad hala buralarda mı
Çok çok öncelerden forumlarla ilgilenirken tanımıştım, tecrübe yığını
- 05-03-2019, 17:03:36Bende vBulletin zamanlarında tanışmıştım, hem vBulletin hem Xenforo da çağ atlattı diyebilirim insanlarayusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aynen çok sağlam işler yapıyor ve güzel destek oluyor bende herkesin huzurunda teşekkür etmek istedim kendisine.Bahadir32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok çok öncelerden forumlarla ilgilenirken tanımıştım, tecrübe yığını