• 05-03-2019, 16:57:40
    #1
    Merhabalar, eTiKeT™ çok teşekkür ediyorum.

    Dün kendisinden 2 arkadaş lisanslı tema aldık. Temayı aldığımızdan itibaren bir an dahi desteğini esirgemedi ve muhteşem çözüm odaklı işler yapıyor diyebilirim.

    Resim upload yapabilir misiniz ücretli diye sorduğumda bana gerek olmadığını ve xenforo'da yer aldığını söylemişti. Paradan ziyade gerçekten desteğe önem veren birisi ve şu kadar söyleyebilirim ki; emeğinin karşılığını sonuna kadar hak ediyor. Teşekkürler @eTiKeT;
  • 05-03-2019, 17:00:14
    #2
    Kendisi ile bir forum çalışmasıda ben yapmıştım daha önce dediğiniz gibi çok yardımcı oldu ve her işimi çözmüştü.
  • 05-03-2019, 17:01:25
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vay be üstad hala buralarda mı Çok çok öncelerden forumlarla ilgilenirken tanımıştım, tecrübe yığını
  • 05-03-2019, 17:03:36
    #4
    yusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be üstad hala buralarda mı Çok çok öncelerden forumlarla ilgilenirken tanımıştım, tecrübe yığını
    Bende vBulletin zamanlarında tanışmıştım, hem vBulletin hem Xenforo da çağ atlattı diyebilirim insanlara

    Bahadir32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi ile bir forum çalışmasıda ben yapmıştım daha önce dediğiniz gibi çok yardımcı oldu ve her işimi çözmüştü.
    Aynen çok sağlam işler yapıyor ve güzel destek oluyor bende herkesin huzurunda teşekkür etmek istedim kendisine.
  • 05-03-2019, 21:16:07
    #5
    Arakdaşlar,inanın bu düşüncelerinizden ötürü onur ve gurur duydum . Adımızın bu şeklide anılması sevilmemiz inanınki sizin gibi kaliteli insalara hizmet,destek vermemizden ötürüdür.
    Saygılarım ile Serhat...