Merhabalar, eTiKeT çok teşekkür ediyorum.
Dün kendisinden 2 arkadaş lisanslı tema aldık. Temayı aldığımızdan itibaren bir an dahi desteğini esirgemedi ve muhteşem çözüm odaklı işler yapıyor diyebilirim.
Resim upload yapabilir misiniz ücretli diye sorduğumda bana gerek olmadığını ve xenforo'da yer aldığını söylemişti. Paradan ziyade gerçekten desteğe önem veren birisi ve şu kadar söyleyebilirim ki; emeğinin karşılığını sonuna kadar hak ediyor. Teşekkürler
@eTiKeT;