• 13-12-2018, 15:48:23
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Az çok beni tanırsınız. Geçen hafta laptopumun anakartı yanmıştır. Forum üzerinden daha önce alışverişim olan @residense; arkadaşa mesaj attım. Gönder bakalım dedi. Durumumu da bildiği için para sorun değil ded. Eyw. dedim. Gönderdim.

    Ürünü aldı. Anakartta çalışmaya başladı. önce olmadı dedi. Sonra baska bişi denicem dedi. En sonda başka bir usta var kesin yapar ama dedi ne arızası olduğunu söylemez ve parada ister dedi. Peki dedik verelim usta ona dedim. Cumartesi günü laptopu ona bıraktı. Pazartesi günüde geri alacaktı.

    Pazartesi günü sen laptopu al geri,
    Banada olmadı geri gönderiyorum dedim. Tamam dedi. En son çare ekran flexisinden şüphelendik dedi. Açarkende ekran köşeden çatladı dedi. Ama al bi bak eğer beğenmezsen sorun edersen ben sana yeni ekran göndericem dedi. Peki usta dedim. Kargo dün gelmesine rağmen ancak bugün alabildim.

    Başka yerleri aradım ve anlattığımda tamir olamayacağı söylenmişti. Bende kendimi ona göre hazırlamıştım.
    Kargoyu alıp açmak benim için o kadar önemsizdi ki, çünkü olmadı olarak kafama yer ettiği için, ustada öyle açıklama yapınca adeta çökmüştüm.

    Aldığımdada üzerinde şöyle bir not ilişmişti;



    Allah Razı Olsun diyorum...
    Bu süreçte laptop onda iken, 5 farklı laptop buldum ve onlarla pazarlıklar yaptım. Neredeyse 2 tane alıp direkten dönmüştüm

    PC / laptop / hdd / telefon vb. cihazlarınızda bir sorun olduğunda parayı pulu dert etmeden gözünüz kapalı gönderin.
  • 13-12-2018, 15:50:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dövseydin birde hocam böyle başlık mı olur Clickbait var hemde en ters köşe clickbaiti ilk defa burda görüyorum.
  • 13-12-2018, 15:52:39
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana da lazım aslında arayayım arkadaşı
  • 13-12-2018, 15:53:27
    #4
    Ekran çatlamışmı peki hocam çok gerçekçi söylemiş o kısmı
  • 13-12-2018, 15:53:50
    #5
    Eyvallah kardeşim..
  • 13-12-2018, 15:54:59
    #6
    Hala bu ülkede iyi,dürüst kişileri görmek sevindirici.İnşallah Allah o arkadaşımıza sizi bu şekilde memnun ettiği için kat ve katını kazandırır.
  • 13-12-2018, 16:00:09
    #7
    Shydox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dövseydin birde hocam böyle başlık mı olur Clickbait var hemde en ters köşe clickbaiti ilk defa burda görüyorum.
    Hocam dikkat çekelimki, bizde arkadaşa elimizden geldiğince müşteri gönderelim. çünkü ben fazlasıyla memnun kaldığım için bunu kendime görev olarak gördüm.
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana da lazım aslında arayayım arkadaşı
    Hiç düşünmeden arayın derim.
    BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran çatlamışmı peki hocam çok gerçekçi söylemiş o kısmı
    Yok hocam tek bir çizik leke dahi yok şüküler olsun.
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah kardeşim..
    Tekrar sağolasın ustam
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala bu ülkede iyi,dürüst kişileri görmek sevindirici.İnşallah Allah o arkadaşımıza sizi bu şekilde memnun ettiği için kat ve katını kazandırır.
    Amin inş. hocam
  • 13-12-2018, 16:03:41
    #8
    Güzel viral olur bu başlık. Bu arada bilgisayarın başına gelmeyen kalmamış. İyi bile toparlanmış.
  • 13-12-2018, 16:05:57
    #9
    Bugün 2.kez hır için bir konuya girdim ama yine olmadı.