• 13-12-2018, 12:48:11
    #10
    SekoKaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlığı ''Arkadaş, ben bu adamı döverim'' olarak okudum bi an dedim ne oluyor
    Bu mesajı okuyana kadar hala döverim diye okuyordum
  • 13-12-2018, 12:48:29
    #11
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceki oyun konumu (Toplanın: Adım Adım Yeni Oyun Yayınlama Hikayem) okuyanlar hatırlayacaklardır; yeni bir oyunun tasarımına başlayacaktım. Aylar geçti ve uzun bir süredir Yusuf Bey (oyunyazilim) ile üzerinde çalıştığımız Ringoo'yu yayınladım.

    Ringoo'nun arka planında çalışan algoritma oldukça karmaşık. Kısaca, her yiğidin altından kalkamayacağı zorluktaydı. Özgün bir oyun olduğu için hiç hesapta olmayan senaryolara çözüm getirmemiz gerekti. Yeni senaryolar nedeniyle bazen kodlamalar baştan ele alındı ve kısmen yeniden yazıldı. Ancak Yusuf Bey bu süreçte sağolsun beni hiç üzmedi. Ben de kendisini üzmemek için azami gayret gösterdim (İnşallah bu konuda başarılı olabilmişimdir).

    Konunun özü, eğer sıfırdan oyun yazdırmak veya varolan oyununuz üzerinde değişiklik yaptırmak istiyorsanız bu işin erbabı Yusuf Bey'dir. Kendinisini şiddetle övdüğüm gibi şiddetle de tavsiye ederim.

    Benim işim reklam (bu arada oyununuzun reklamını yapmak istiyorsanız veya reklam nasıl yapılır öğrenmek istiyorsanız imzamdaki konularımı ziyaret edebilirsiniz) ve işim gereği reklamı yapılmaya değer herşeyin ve herkesin reklamını yapmayı vazife olarak görüyorum. Bu konunun amacı da budur. Aksi halde iş bilmez insanlar gelirler, çeşitli vaatlerle paranızı alırlar ve giderler (ve forum tarihinde de vaki olduğu üzere dönüp arkalarına bakmazlar bile).
    Hocam o uygulamalar ne yahu Maşallah...
  • 13-12-2018, 12:49:59
    #12
    Bilseydim daha uzun yazardım Hocam. Bir sonraki konuda inşallah

    Teşekkür ederim.

    BillCipher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çekirdek alıp geldim hevesim kursağımda kaldı 😒

    başarılar hocam konularınızı takip ediyorum 👍🏻




    Maalesef Hocam, IOS yayınlayamadım. Başarılı olursa yayınlarım diye düşünüyorum.

    emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunu da çok güzel buldum hocam İOS versiyonu var mı ?




    Bu oyunun bütçesi 10 bin tl Hocam. Bu bütçenin az bir kısmını kodlamaya harcadım. Net tutarı telaffuz etmem uygun olmaz.
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yusuf bey ringoo oyununu kaç paraya kodladı hocam. Mahzuru yoksa öğrenebilir miyim.




    Çalışınca oluyor Hocam. Hepsi başarılı olmadı ama hamdolsun başarılı olanlar da var aralarında.
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o uygulamalar ne yahu Maşallah...
  • 13-12-2018, 12:57:41
    #13
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilseydim daha uzun yazardım Hocam. Bir sonraki konuda inşallah

    Teşekkür ederim.





    Maalesef Hocam, IOS yayınlayamadım. Başarılı olursa yayınlarım diye düşünüyorum.





    Bu oyunun bütçesi 10 bin tl Hocam. Bu bütçenin az bir kısmını kodlamaya harcadım. Net tutarı telaffuz etmem uygun olmaz.




    Çalışınca oluyor Hocam. Hepsi başarılı olmadı ama hamdolsun başarılı olanlar da var aralarında.
    Allah daha çok versin. Çok merak ediyorum bu iş gerçek manada bir mersoya bindircek kadar kazandırır mı
  • 13-12-2018, 12:59:23
    #14
    Amin.

    Oyun var Mercedes'e bindirir oyun var Mercedes'ten indirir.

    Biz şimdilik Ford'da binebiliyoruz
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah daha çok versin. Çok merak ediyorum bu iş gerçek manada bir mersoya bindircek kadar kazandırır mı
  • 13-12-2018, 13:05:47
    #15
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin.

    Oyun var Mercedes'e bindirir oyun var Mercedes'ten indirir.

    Biz şimdilik Ford'da binebiliyoruz
    En kısa sürede mercedese binmeniz dileğiyle
  • 13-12-2018, 13:09:17
    #16
    Eyvallah Hocam, teşekkür ederim.

    Lüks bize ters ama bir D sınıfı fena olmaz
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kısa sürede mercedese binmeniz dileğiyle
  • 13-12-2018, 13:11:56
    #17
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah Hocam, teşekkür ederim.

    Lüks bize ters ama bir D sınıfı fena olmaz
    G 350d mi
  • 13-12-2018, 13:16:41
    #18
    Yanlarına bir Passat çeksem yeter (olmadı Superb veya benzer bir model de olur)

    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    G 350d mi