Konu
Arkadaş, ben bu adamı överim
13-12-2018, 13:09:17
#16
the_white
Eyvallah Hocam, teşekkür ederim.
Lüks bize ters ama bir D sınıfı fena olmaz
dijitalartiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En kısa sürede mercedese binmeniz dileğiyle