• 11-11-2018, 21:08:46
    #1
    bundan birkaç hafta öncesi beni saran o tuhaf güzel baba olma hissi bugün bitti, bebişimi kaybettim..

    Bugün hayata gözlerine yuman küçük isimsiz meleğim için, gerek telefon yoluyla, gerek yanımda olarak gerçek dostluklarını gösteren tüm forum dostlarımdan ALLAH razı olsun, iyi ki varsınız dostlarım.
  • 11-11-2018, 21:11:33
    #2
    Çok üzücü.
  • 11-11-2018, 21:11:42
    #3
    Başınız sağolsun Allah sabır versin.
  • 11-11-2018, 21:12:28
    #4
    Rabbim sabırlar versin abim... Allah rahmet eylesin
  • 11-11-2018, 21:13:24
    #5
    HeReTiC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bundan birkaç hafta öncesi beni saran o tuhaf güzel baba olma hissi bugün bitti, bebişimi kaybettim..

    Bugün hayata gözlerine yuman küçük isimsiz meleğim için, gerek telefon yoluyla, gerek yanımda olarak gerçek dostluklarını gösteren tüm forum dostlarımdan ALLAH razı olsun, iyi ki varsınız dostlarım.
    Allah rahmet eylesin hocam, gerçekten güzel birşey beklerken hüzünle sonuçlanması açıkcası beni çok üzdü. Sizin adınıza gerçekten aşırı bir şekilde üzgünüm. Dualarınız kabul olsun İnşallah.
  • 11-11-2018, 21:14:15
    #6
    Rabbim sabırlar versin
  • 11-11-2018, 21:14:52
    #7
    Başınız Sağolsun
  • 11-11-2018, 21:14:53
    #8
    Başınız sağ olsun hocam...
  • 11-11-2018, 21:15:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Başınız sağolsun Allah sabır versin.