bundan birkaç hafta öncesi beni saran o tuhaf güzel baba olma hissi bugün bitti, bebişimi kaybettim..

Bugün hayata gözlerine yuman küçük isimsiz meleğim için, gerek telefon yoluyla, gerek yanımda olarak gerçek dostluklarını gösteren tüm forum dostlarımdan ALLAH razı olsun, iyi ki varsınız dostlarım.