Normalde böyle konulara yazmaya üşenirim; ama hak ettikleri için yazmak istedim. 3 yıldır çalışıyorum, son derece memnunum. Ayrıca destek bölümünün sorulara cevap hızı muhteşem.
Bir de, diğer hosting firmaları için bir ipucu bırakmak isterim:
"3 yıl önce wordpressin ne olduğunu bile bilmeden ve yıllık 10 liralık paketle başladığımda, sorduğum en basit sorulara bile sürekli cevap verdikleri ve öğrenmeme fırsat tanıdıkları için halen çalışıyorum."
Bir başka deyişle; ben hosting firması sahibi olsam; ne yapar eder, en az 3-4 kişilik bir destek ekibi kurar ve 24 saat vardiyalar halinde çalıştırırdım. Bu adamlara başka bir iş de yaptırmazdım. Sonuç? Güzel hostingden o kadar memnun kaldım ki, şimdi başka bir firmayı deneyemiyorum bile!