• 06-08-2017, 03:43:35
    #1
    15 Ay boyunca hizmet aldığım sorunsuz 1 gün bile bana kapanma,sıkıntı,taşıma sorunu yaşatmayan İnternetBilisim'e teşekkür ediyorum kendilerine sektörde başarılar diliyorum.
  • 06-08-2017, 15:53:44
    #2
    Geçen senelerde sürekli planlı bakım çalışması yapıyorlardı. Bana mail atıyorlardı şu saatler arası kapalı kalacağız diye. Artık olmuyor mu?
  • 06-08-2017, 17:16:15
    #3
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen senelerde sürekli planlı bakım çalışması yapıyorlardı. Bana mail atıyorlardı şu saatler arası kapalı kalacağız diye. Artık olmuyor mu?
    Selam 15 aylık süreçte bir sıkıntıyla karşılaşmadım yinede yanlış yönlendirmek istemem