Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen senelerde sürekli planlı bakım çalışması yapıyorlardı. Bana mail atıyorlardı şu saatler arası kapalı kalacağız diye. Artık olmuyor mu?
Selam 15 aylık süreçte bir sıkıntıyla karşılaşmadım yinede yanlış yönlendirmek istemem