Merhaba arkadaslar biliyorsunuz ki 1 ay kadar once AlperenSancar tarafindan dolandirilmistim 3 sayfam calinmisti buna sikayette bulunmama ragmen kendini tatil moduna alip kaca bilecegini sandi ardindada SosyalYardim ismi ile yeniden aramiza geldi. Onuda sikayet ettim okadar videolar cekmem ragmen malum hirsizin gelmesini bekledik ama Allahin adaleti gecikmedi!
ve bu gün itibari ile forumdan uzaklastirildilar! bu hirsiz @Reklamix ve @Sineld adli kullanicilarimizida dolandirmisti ve bu gün adalet tecelli etti kendilerine cok tesekkür ederim bu adamlari burdan uzaklastiridiklari icin ve @MeyT gecte olsa adaletli davrandigin icin sizede cok tesekkür ederim iyki varsiniz sevgi ve saygilarimla.
@Reklamix
@Sineld
ve Moduratörümüz @MeyT Sonsuz tesekkürler...
Tesekkürüm var.
5
●430
- 14-07-2016, 17:47:14Davayi actik bütün delilleri yolladim tam tarih belli olmadi ama bir kac haftaya bu para yatrdimiz telefon nosu felan var bulunur sanirim gercek adi alperenmi onuda bilmiyorum ama parayi ceken biri var elbette bulunacak birde önumuzdeki ayin 23 de insallah bende trde olucam yani asla birakmicam bu isin ucunu asla ona pahaliya ödetecem simdi genis genis gezsin ona yedirmicem oyle hirsizlik mali burnundan getirecem. mahkeme fotolarini bile paylasacam insallah az kaldi
Beni dolandırmadı baktım ki 3 kişiyi dolandırmış şikayet konusu açtım direk böyle biryerde barınmaması gerekiyor onların r10.net formuna yararım olmuşsa NE MUTLU BANA !