Konu
Tesekkürüm var.
14-07-2016, 17:04:58
#2
Reklamix
Sen Saol Hocam Teşşekür Ederim
Beni dolandırmadı baktım ki 3 kişiyi dolandırmış şikayet konusu açtım direk böyle biryerde barınmaması gerekiyor onların r10.net formuna yararım olmuşsa NE MUTLU BANA !