Sen Saol Hocam Teşşekür Ederim Beni dolandırmadı baktım ki 3 kişiyi dolandırmış şikayet konusu açtım direk böyle biryerde barınmaması gerekiyor onların r10.net formuna yararım olmuşsa NE MUTLU BANA !