Farkettimde İnternet Bilişim firmasıyla şuanda 2 seneyi geçkindir müşterileriyim.
Gerek hızlı müşteri desteği gerek kesintisiz sunucu hizmeti için çok teşekkürler. Daha uzun süre çalışmak dileklerimle.
Teşekkürler İnternet Bilişim
2
●501
- 05-06-2015, 10:45:47Gerçekten güzel firma benimde arkadaşım müşterileri çok memnun çok kaliteli hizmet veriyorlar.
- 05-06-2015, 13:41:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Benim domainim vardı onlarda, destekte süper gece bile arasam tek ile cevaplıyorlardı.. Fakat domain işini başka bir firmaya vermişler bizi bilgilendirmeden.... Aslında bilgilendirme olsaydı daha güzel olurdu diye düşünüyorum... Ama bu internet bilişimin kötü manasına gelmez... Çalıştığım süre içerisinde memnun kaldım... inşAllah hak ettiği değere ulaşırlar. Allah c.c. işlerinde bereket ve ihsan eylesin.
iyi olan dua, kötü olan Beddua alır.
Saygılarımla....
Mobil Tapatalk ile yazılmıştır. Harf cümle hatam varsa I'am soryö r