Benim domainim vardı onlarda, destekte süper gece bile arasam tek ile cevaplıyorlardı.. Fakat domain işini başka bir firmaya vermişler bizi bilgilendirmeden.... Aslında bilgilendirme olsaydı daha güzel olurdu diye düşünüyorum... Ama bu internet bilişimin kötü manasına gelmez... Çalıştığım süre içerisinde memnun kaldım... inşAllah hak ettiği değere ulaşırlar. Allah c.c. işlerinde bereket ve ihsan eylesin.

iyi olan dua, kötü olan Beddua alır.

Saygılarımla....


Mobil Tapatalk ile yazılmıştır. Harf cümle hatam varsa I'am soryö r