• 12-09-2014, 12:48:58
    #19
    Diger bankalarla karşılaştırdım şimdi
    Evet enpara daha uygun görünüyor
    2k oynama var resmen bir görüşeyim
    teşekkürler.
  • 12-09-2014, 12:51:06
    #20
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diger bankalarla karşılaştırdım şimdi
    Evet enpara daha uygun görünüyor
    2k oynama var resmen bir görüşeyim
    teşekkürler.
    o net para degil bide bilginiz olsun dosya masrafı, sigorta falanda kesiyorlar enparada oda yok hem faiz olarak uygun hemde masrafı yok

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:51:06 -->-> Daha önceki mesaj 12:49:54 --

    Seyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çektim herhangi bir imza yok belge yok 10k çektim lazımdı aradım istiyorum dedim tamam emre bey dedi 10 15 dk yanlış olmasın internet şubesinden onayladım hemen yatırdılar...
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birisi gelip imza attırmadan parayı hesabınıza geçmeleri imkansız bir konu. Kesinlikle banka çalışanının huzurunda imza atmalısınız. Sözleşmeyi başkasına imzalatmanız bile söz konusu burada.

    Bu durum imkansız üzeri bir konu.
  • 12-09-2014, 12:52:20
    #21
  • 12-09-2014, 13:04:28
    #22
    Bende 30 bin cekip akbank daki krediyi kapaticam
  • 12-09-2014, 13:06:02
    #23
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 30 bin cekip akbank daki krediyi kapaticam
    sana vermezler len kredi falan benim adımı söyle bi güzellik yapsınlar
  • 12-09-2014, 13:09:04
    #24
    Üyeliği durduruldu
    enparayi çok seviyorum bende 10k çekmiştim geçtiğimiz günlerde benimki 4dk sürmüştü max
  • 12-09-2014, 13:11:03
    #25
    turkstar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enparayi çok seviyorum bende 10k çekmiştim geçtiğimiz günlerde benimki 4dk sürmüştü max
    benim o fazladan 1 dk 30k mı çeksem olayı oldu gaza geldim 30k kadar çekebilirsiniz diye sonra dedim kendine gel o ara 1 dk geçmiş sanırım 5 dk sürdü toplamda
  • 12-09-2014, 13:16:37
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Yalnız 25.000 tl finansbank şubesine gittim para yatırmak için enpara olduğu için sadece atm den para yatırabilirsiniz dediler para da hep 20 TL ' lik ti 2-3 saatim gitti yatırmak için tek seferde 40 banknot alıyor
  • 12-09-2014, 13:20:33
    #27
    UnFoLLoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız 25.000 tl finansbank şubesine gittim para yatırmak için enpara olduğu için sadece atm den para yatırabilirsiniz dediler para da hep 20 TL ' lik ti 2-3 saatim gitti yatırmak için tek seferde 40 banknot alıyor
    bende onu merak ediyorum kendi kafamda şimdi ben bu 15k nerden alıcam atm vermez o kadar yatırmaya atm çekmeye şube mi acaba bi ariyim müşteri hizmetlerini