• 12-09-2014, 12:27:17
    #1
    enpara kurulduğun'dan beri kafam rahat arkadaş... Eft yapıyorum, kredi kartlarını ödüyorum, faturaları ödüyorum 1 kuruş kesinti yok. Müşteri hizmetlerine yolum düşüyor arıyorum 1-2 dk içinde kesin birisi bağlanıyor. Bugunde kredi başvurusunda bulundum 5 dk sürmedi ya 5 dk içinde hesaba 15k para geçtiler vay be dedim... dosya masrafı, sigorta yok kesinti yok.. şubeye git, sıra bekle, evrak hazırla, evrak ver, onaylanmasını bekle sonra git cart curt sebeplerden birazınada kesik atsınlar... Yok abi bu enpara 5 sene içinde parayı eve getirmesi lazım bekliyorum onlardan bu hamleyi kartı verirkende 4 gün peşimde dolanmıştı bayan beni yakalamak için a-z herşeyiyle teşekkürler ENPARA.....
  • 12-09-2014, 12:29:25
    #2
    5 dakka içinde parayı nasıl hesaba geçiyorlar hocam,kredi için gelen giden olmadımı evrak imzalatmak için
  • 12-09-2014, 12:29:48
    #3
    Enpara sayesinde eft havale fatura ödeme vs. masraflarını unuttuk. Bazen iş bankasıyla, garantiyle işlem yaparken enparada gibi hissediyorum parayı kestikten sonra *** ne yaptım ben diyorum
  • 12-09-2014, 12:32:41
    #4
    Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 dakka içinde parayı nasıl hesaba geçiyorlar hocam,kredi için gelen giden olmadımı evrak imzalatmak için
    15.000 TL para çektim 5 dk sürmedi hesaba geçmesi... Kredi tutarını girdim 30k ya kadar çekebilirsiniz dedi yok dedim 15k lazım devam ettim taksit planını çıkarttı onayladım sonra bi video ile sözleşme detaylarını anlattı onuda onayladım tebrikler kredi tutarınız hesabınıza yüklenmiştir güle güle kullanın dedi. Eposta olarakta ödeme planı ve sözleşmeyi attı ne biri aradı ne bir evrak istediler 15k parayı 5 dk da hesabıma geçtiler 5 dk bile sürmedi belki
  • 12-09-2014, 12:36:14
    #5
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15.000 TL para çektim 5 dk sürmedi hesaba geçmesi... Kredi tutarını girdim 30k ya kadar çekebilirsiniz dedi yok dedim 15k lazım devam ettim taksit planını çıkarttı onayladım sonra bi video ile sözleşme detaylarını anlattı onuda onayladım tebrikler kredi tutarınız hesabınıza yüklenmiştir güle güle kullanın dedi. Eposta olarakta ödeme planı ve sözleşmeyi attı ne biri aradı ne bir evrak istediler 15k parayı 5 dk da hesabıma geçtiler 5 dk bile sürmedi belki
    Bu çok iyiymiş acaba diğer bankalarla karşılaştırdınızmı kredi oranları faizini vs,ona göremi bir karar verdiniz ? Birde sizden nasıl bir evrak istediler ? Eğer diğer bankalarla karşılaştırma yaptıysanız ve bu daha ekonomik geldiyse diğer bankalarla uğraşmaya hiç gerek kalmaz.
  • 12-09-2014, 12:36:20
    #6
    Davay davay 🌹
    Birisi gelip imza attırmadan parayı hesabınıza geçmeleri imkansız bir konu. Kesinlikle banka çalışanının huzurunda imza atmalısınız. Sözleşmeyi başkasına imzalatmanız bile söz konusu burada.

    Bu durum imkansız üzeri bir konu.
  • 12-09-2014, 12:37:38
    #7
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birisi gelip imza attırmadan parayı hesabınıza geçmeleri imkansız bir konu. Kesinlikle banka çalışanının huzurunda imza atmalısınız. Sözleşmeyi başkasına imzalatmanız bile söz konusu burada.

    Bu durum imkansız üzeri bir konu.

    Bende öyle biliyordum ama,para arkadaşın hesabına nasıl geçer o zaman? Para hesaba geçti diyor ? Acaba kullanabilir durumdamı olmaz ?
  • 12-09-2014, 12:37:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Enpara'dan bende çok memnunum, hatta şuana kadar yaptığım işlemlerden XXX TL kârda olduğuma kadar detay veriyor Şu vakte kadar eft/havale ücretlerine boşuna para vermişim heyy heyyy
  • 12-09-2014, 12:38:46
    #9
    Bende çektim herhangi bir imza yok belge yok 10k çektim lazımdı aradım istiyorum dedim tamam emre bey dedi 10 15 dk yanlış olmasın internet şubesinden onayladım hemen yatırdılar...