enpara kurulduğun'dan beri kafam rahat arkadaş... Eft yapıyorum, kredi kartlarını ödüyorum, faturaları ödüyorum 1 kuruş kesinti yok. Müşteri hizmetlerine yolum düşüyor arıyorum 1-2 dk içinde kesin birisi bağlanıyor. Bugunde kredi başvurusunda bulundum 5 dk sürmedi ya 5 dk içinde hesaba 15k para geçtiler vay be dedim... dosya masrafı, sigorta yok kesinti yok.. şubeye git, sıra bekle, evrak hazırla, evrak ver, onaylanmasını bekle sonra git cart curt sebeplerden birazınada kesik atsınlar... Yok abi bu enpara 5 sene içinde parayı eve getirmesi lazım bekliyorum onlardan bu hamleyi kartı verirkende 4 gün peşimde dolanmıştı bayan beni yakalamak için a-z herşeyiyle teşekkürler ENPARA.....