Birisi gelip imza attırmadan parayı hesabınıza geçmeleri imkansız bir konu. Kesinlikle banka çalışanının huzurunda imza atmalısınız. Sözleşmeyi başkasına imzalatmanız bile söz konusu burada.
Bu durum imkansız üzeri bir konu.
Bende öyle biliyordum ama,para arkadaşın hesabına nasıl geçer o zaman? Para hesaba geçti diyor ? Acaba kullanabilir durumdamı olmaz ?