Yalnız 25.000 tl finansbank şubesine gittim para yatırmak için enpara olduğu için sadece atm den para yatırabilirsiniz dediler para da hep 20 TL ' lik ti 2-3 saatim gitti yatırmak için tek seferde 40 banknot alıyor
bende onu merak ediyorum kendi kafamda şimdi ben bu 15k nerden alıcam atm vermez o kadar yatırmaya atm çekmeye şube mi acaba bi ariyim müşteri hizmetlerini