• 12-09-2014, 15:27:51
    #46
    erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TTnet bende teşekkür ederim
    benim yerime yanlışlıkla komşuya interneti bağlayıp 3 ay boyunca fatura kesip 100lerce kez internet çalışmıyor diyem aradığımda beyefendi modemin fişini takın diyen ttnete birsürü teşekkür ederim
    Yuh
  • 12-09-2014, 16:23:46
    #47
    Kobra_fighterTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz hangisini kullanıyorsunuz?
    Turkiye'de degilim, benim aslinda feryat figanim Turkiye'deki kullanicilarin itiraz etmeyip bu pahali fiyatlari odemesidir. Internet en ucuz iletisim araci olmasi gerekirken en pahalisi. Bunun altyapi ile falan alakasi yok, avrupada altyapi duzenlemesi daha pahali , iscilik pahali gelen kablolar pahali, hersey pahali.

    Devlette sucu aramak lazim, aldigi vergiler, dunyanin en pahali hatlarini kullanmamiz, tamamen devletin sucudur. Aldiginiz faturayi inceleyin %20-%30 vergidir. Ben buradaki kendi faturami gostereyim yieyecek icecek ile alinan vergi oraniyla ayni.

    Internet ozel tuketim degildir, internet ihtiyactir. Ben bununla ilgili en az 3-4 yere mail attim ama 1 allahin kulu da geri donmedi. Kisacasi Turkiye'de bir duzen kurulmus ve bu duzende kurbanlarin hepsi guzelim Turkiye halki.
  • 12-09-2014, 16:40:33
    #48
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkiye'de degilim, benim aslinda feryat figanim Turkiye'deki kullanicilarin itiraz etmeyip bu pahali fiyatlari odemesidir. Internet en ucuz iletisim araci olmasi gerekirken en pahalisi. Bunun altyapi ile falan alakasi yok, avrupada altyapi duzenlemesi daha pahali , iscilik pahali gelen kablolar pahali, hersey pahali.

    Devlette sucu aramak lazim, aldigi vergiler, dunyanin en pahali hatlarini kullanmamiz, tamamen devletin sucudur. Aldiginiz faturayi inceleyin %20-%30 vergidir. Ben buradaki kendi faturami gostereyim yieyecek icecek ile alinan vergi oraniyla ayni.

    Internet ozel tuketim degildir, internet ihtiyactir. Ben bununla ilgili en az 3-4 yere mail attim ama 1 allahin kulu da geri donmedi. Kisacasi Turkiye'de bir duzen kurulmus ve bu duzende kurbanlarin hepsi guzelim Turkiye halki.
    Türkiye de vergi almak yüksek vergi almak normal çünkü itiraz eden yok aldıkça alıyor onlarda.Herşeyin pahalısı bizde en kötü hizmet bizde firmaların ilk yaptığı şey ödeme sistemlerini mükemmel hale getirmek hizmet okadar önemli değil bir şekilde gider.
  • 12-09-2014, 16:45:46
    #49
    Üyeliği durduruldu
    afedersin ama oha demek istiyorum ilk defa ttnet'e teşekkür eden gördüm. ekranın resmini çektim arşive attım.
  • 12-09-2014, 19:16:31
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Ttneti bırakıp yıllardır kazık sokmadığı yerimizi bırakmayan Turkcel' e mi güveneyim ? Şu anda benim için tek altarnatif bu maalesef.
  • 12-09-2014, 19:25:04
    #51
    Thumbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ttneti bırakıp yıllardır kazık sokmadığı yerimizi bırakmayan Turkcel' e mi güveneyim ? Şu anda benim için tek altarnatif bu maalesef.
    çok özür diliyorum öncelikle

    ama maalesef hepsi aynı .okun laciverti
  • 12-09-2014, 19:46:51
    #52
    Üyeliği durduruldu
    TTNET'e teşekkür eden pek çok az insandan birisiniz.Bize niye böyle yardım etmediler ya üzülüyor insan
  • 12-09-2014, 19:48:13
    #53
    Çok güvenmeyin 2 gün sonra fikriniz değişebilir
  • 12-09-2014, 20:23:04
    #54
    Üyeliği durduruldu
    20 yıldır sanal ortamdayım ilk defa birisinin ttnete teşekkür edeni görüyorum