Siz hangisini kullanıyorsunuz?
Turkiye'de degilim, benim aslinda feryat figanim Turkiye'deki kullanicilarin itiraz etmeyip bu pahali fiyatlari odemesidir. Internet en ucuz iletisim araci olmasi gerekirken en pahalisi. Bunun altyapi ile falan alakasi yok, avrupada altyapi duzenlemesi daha pahali , iscilik pahali gelen kablolar pahali, hersey pahali.
Devlette sucu aramak lazim, aldigi vergiler, dunyanin en pahali hatlarini kullanmamiz, tamamen devletin sucudur. Aldiginiz faturayi inceleyin %20-%30 vergidir. Ben buradaki kendi faturami gostereyim yieyecek icecek ile alinan vergi oraniyla ayni.
Internet ozel tuketim degildir, internet ihtiyactir. Ben bununla ilgili en az 3-4 yere mail attim ama 1 allahin kulu da geri donmedi. Kisacasi Turkiye'de bir duzen kurulmus ve bu duzende kurbanlarin hepsi guzelim Turkiye halki.