Neredeyse bir senedir aktif olarak çalıştığım @AhmetOncel ; sağlamış olduğu iş imkanı ile iyi paralar kazanmama sebep oldu.
İşte bu sebepten dolayı teşekkür ediyorum kendisine ve R10'da paylaşım ekibi rütbesi vererek teşekkür etmiş başarılarına...
Hayırlı olsun.
AhmetOncel'e Teşekkürüm Var
4
●555
- 13-08-2014, 02:32:03Lerze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBende hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. Hep iyi olmanız ve iyi insanlarla karşılaşmanız dileğiyle.Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
