Lerze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neredeyse bir senedir aktif olarak çalıştığım @AhmetOncel ; sağlamış olduğu iş imkanı ile iyi paralar kazanmama sebep oldu.

İşte bu sebepten dolayı teşekkür ediyorum kendisine ve R10'da paylaşım ekibi rütbesi vererek teşekkür etmiş başarılarına...

Hayırlı olsun.
sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AhmetOncel iyidir, iyi kalpli bir hocamız. Sağ olsun, bize de kıyaklar yaptı.
Bizde bir teşekkür edelim, Paylaşım ekibi rütbesinde de başarılar dilerim.
Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende teşekkür edeyim,belki bana da bir şeyler çıkar

Şaka bir yana adını çoğu yerde gördüğüm birisi , başarılarının devamı gelir umarım
Bende hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. Hep iyi olmanız ve iyi insanlarla karşılaşmanız dileğiyle.