Teşekkürler R10
42
●2.739
- 08-08-2014, 17:20:46Üyeliği durdurulduburiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 gerçekten güzel bir platform, hem insanları hem yönetim ekibi olarak şu güne kadar üye olduğum en iyi ticaret forumu diyebilirim. Sizin aracılığınız ile bizde iyi dileklerimizi sunalım.
- 08-08-2014, 22:10:28helal olsun vallah başka diyecek bişe bulamadım ALLAH daha fazlasını nasip eder inşallah başarılarınızın artarak devamını dilerim
- 12-08-2014, 16:18:10Allah daha iyi evler nasip etsinburiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşini iyi ve özenli yaptığın için tebrik ederim
- 12-08-2014, 16:27:25Allah başarılı etsin çok güzel oldu okumakburiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Mobil olarak paylaştım... - 15-08-2014, 18:35:54Özellikle seni takdir ediyorum kardeşim, anlattıklarınla ilgili bir kaç konunu görmüştüm, harkulade kişiliğiniz var eşinizle.Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banada eşim diyo, canım sıkılıyor çalışmak istiyorum makale yaz diyorum tam niyetleniyo ben geri duruyorumburiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yakında onada başlatacam hemşire zaten kendisi çalışmıyor ama 
Senin çaban burdaki tüm insanlara umut oldu benim görüşümce, tabi işini dürüst yapan değer vererek yapan herkes her zaman kazanmıştır. Allah gönlünüze göre versin. - 15-08-2014, 19:12:03
