Yaklaşık 2 yıl önce bebeğim olunca acaba evden nasıl para kazanırım diye araştırmaya başladım.
Google amcaya sora sora R10 adresine ulaştım ve hemen üyelik oluşturdum ki o dönemde davetiye yok üye alımı yok. Nasıl olduysa beni 15 dk içinde kabul ettiler bu bir hikmet olsa gerek...
Makale yazarlığından ilk ay 100 lira bir sonra ki ay 200 lira kazanmaya başlayınca eşime ' ben sabahlara kadarda yazarım hiç uyumam yeter ki ev alalım bu fırsatı kaçırmayalım' dedim.
Verdim gazı verdim gazı ve biz çok az sayılacak bir peşinatla ev aldık.
Allah a binlerce şükür olsun ki bugün eşimden destek almadan ve kendi emeklerim ile kah gözümü kör ederek, kah sırtım kopana kadar makale yazıyorum ve kredimizi ödüyorum.
Bana bu siteyi fark etmemi sağlayan Google amcaya
Beni üye yapan R10 yönetimine
ve elbette en önemlisi bana bunları yaşama imkanını veren Allah a binlerce kere Şükürler olsun
Teşekkürler R10
42
●2.739
- 05-08-2014, 15:33:45Üyeliği durdurulduAslında sadece siz değil her sektördeki arkadaşların durumu aynı. Seo yapanda, tasarım yapanda, üye çekende buradan evlerine ekmek götürüyor. Bende sizin aracılığınız ile kursağımızdan geçen ekmeklere vesile olanlara teşekkür ediyor. Bir hakkım varsa helal ediyorum.
- 05-08-2014, 15:44:52Teşekkürler hocambr4style adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inanın bazen bana soruyorlar bu işi nasıl buldun diye cevap bulamıyorum.
her şey bir günde oldu bitti diyebilirim
ev almamız bile 15 gün içinde oldu
Bu gerçekten istemekle oldu. Birçok ev kadını ilk olarak bana ne iş yaptığımı soruyor. Anlattığımda ilk akıllarından geçen ' oo kadına bak oturduğu yerden para kazanıyor oluyor' daha sonra ya bana da öğretsene safhasına geçiliyor ki bugüne kadar kimseye hayır demedim ve tüm inceliklerine kadar öğrettim
Sonuç:
Ayy yok ya bu yapılacak iş değilmiş nasıl olsa bizimki kazanıyor getiriyor Allah seni de kurtarır inşallah oluyor..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:44:52 -->-> Daha önceki mesaj 15:42:45 --
IceBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu işlere girince 16 yaşında çocukların evin geçirdiğini gördüm. Yan gelip yatan koca akrabalarım için hem üzülmeye hem de acımaya başladım. Allah herkese çalışma azmi versin İnşallah - 05-08-2014, 21:21:18Adına sevindim.Ben inanıyorum r10 çok kişiye çok şey kazandırdı...
- Düğünümü buradan yaptım ( Cidden çoğu masrafı)
- Şuan kiramı ve elektrik suyumu buradan
- Burası sayesinde şuan artık masa başında seo elemanı olaak çalıyorum
- En önemlisi,burası bana öyle birşey sağladı ki belkide yuvamın yıkılmasından bile kurtardı.O da ben de kalsın
- 05-08-2014, 21:42:28Hocam sizi de tebrik ederimEyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışmak isteyene iş çok aslında da herkes kolayını arıyor bence
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:42:28 -->-> Daha önceki mesaj 21:39:12 --
Hocam yılı bilemiyorum ama öyle tabi ayda 2 milyar 3 milyar kazanmıyorum kiTonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir makale yazarının kazandığı kadar. Tamamen ticarete döküp ekip filan da kurmuyorum kendim yazabildiğim kadarı ile
Kusura bakmasınlar ama biz paramızı 1 lira 2 lira olarak topluyoruz artık bizi de suçlu ilan edeceklerse helal olsun


