Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adına sevindim.Ben inanıyorum r10 çok kişiye çok şey kazandırdı...
- Düğünümü buradan yaptım ( Cidden çoğu masrafı)
- Şuan kiramı ve elektrik suyumu buradan
- Burası sayesinde şuan artık masa başında seo elemanı olaak çalıyorum
- En önemlisi,burası bana öyle birşey sağladı ki belkide yuvamın yıkılmasından bile kurtardı.O da ben de kalsın
Hocam sizi de tebrik ederim
Çalışmak isteyene iş çok aslında da herkes kolayını arıyor bence

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:42:28 -->-> Daha önceki mesaj 21:39:12 --

Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dost acı söyler,

acaba yılda kaç kazanıyorsunuz? Çünkü belli bir miktarı aştıktan sonra maliye peşinize takılabilir. Parayı direkt banka hesabınıza alıyorsanız sorun olur. Ha vergisi ile yapıyorsanız sorun yok .
Hocam yılı bilemiyorum ama öyle tabi ayda 2 milyar 3 milyar kazanmıyorum ki
Bir makale yazarının kazandığı kadar. Tamamen ticarete döküp ekip filan da kurmuyorum kendim yazabildiğim kadarı ile
Kusura bakmasınlar ama biz paramızı 1 lira 2 lira olarak topluyoruz artık bizi de suçlu ilan edeceklerse helal olsun