Adına sevindim.Ben inanıyorum r10 çok kişiye çok şey kazandırdı...
- Düğünümü buradan yaptım ( Cidden çoğu masrafı)
- Şuan kiramı ve elektrik suyumu buradan
- Burası sayesinde şuan artık masa başında seo elemanı olaak çalıyorum

- En önemlisi,burası bana öyle birşey sağladı ki belkide yuvamın yıkılmasından bile kurtardı.O da ben de kalsın
Hocam sizi de tebrik ederim
Çalışmak isteyene iş çok aslında da herkes kolayını arıyor bence
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:42:28 -->-> Daha önceki mesaj 21:39:12 --
Hocam dost acı söyler,
acaba yılda kaç kazanıyorsunuz? Çünkü belli bir miktarı aştıktan sonra maliye peşinize takılabilir. Parayı direkt banka hesabınıza alıyorsanız sorun olur. Ha vergisi ile yapıyorsanız sorun yok

.
Hocam yılı bilemiyorum ama öyle tabi ayda 2 milyar 3 milyar kazanmıyorum ki
Bir makale yazarının kazandığı kadar. Tamamen ticarete döküp ekip filan da kurmuyorum kendim yazabildiğim kadarı ile
Kusura bakmasınlar ama biz paramızı 1 lira 2 lira olarak topluyoruz artık bizi de suçlu ilan edeceklerse helal olsun