Adına sevindim.Ben inanıyorum r10 çok kişiye çok şey kazandırdı...
- Düğünümü buradan yaptım ( Cidden çoğu masrafı)
- Şuan kiramı ve elektrik suyumu buradan
- Burası sayesinde şuan artık masa başında seo elemanı olaak çalıyorum

- En önemlisi,burası bana öyle birşey sağladı ki belkide yuvamın yıkılmasından bile kurtardı.O da ben de kalsın
Özellikle seni takdir ediyorum kardeşim, anlattıklarınla ilgili bir kaç konunu görmüştüm, harkulade kişiliğiniz var eşinizle.
Yaklaşık 2 yıl önce bebeğim olunca acaba evden nasıl para kazanırım diye araştırmaya başladım.
Google amcaya sora sora R10 adresine ulaştım ve hemen üyelik oluşturdum ki o dönemde davetiye yok üye alımı yok. Nasıl olduysa beni 15 dk içinde kabul ettiler bu bir hikmet olsa gerek...
Makale yazarlığından ilk ay 100 lira bir sonra ki ay 200 lira kazanmaya başlayınca eşime ' ben sabahlara kadarda yazarım hiç uyumam yeter ki ev alalım bu fırsatı kaçırmayalım' dedim.
Verdim gazı verdim gazı ve biz çok az sayılacak bir peşinatla ev aldık.
Allah a binlerce şükür olsun ki bugün eşimden destek almadan ve kendi emeklerim ile kah gözümü kör ederek, kah sırtım kopana kadar makale yazıyorum ve kredimizi ödüyorum.
Bana bu siteyi fark etmemi sağlayan Google amcaya
Beni üye yapan R10 yönetimine
ve elbette en önemlisi bana bunları yaşama imkanını veren Allah a binlerce kere Şükürler olsun
Banada eşim diyo, canım sıkılıyor çalışmak istiyorum makale yaz diyorum tam niyetleniyo ben geri duruyorum

yakında onada başlatacam hemşire zaten kendisi çalışmıyor ama
Senin çaban burdaki tüm insanlara umut oldu benim görüşümce, tabi işini dürüst yapan değer vererek yapan herkes her zaman kazanmıştır. Allah gönlünüze göre versin.